.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل اتحادیه صنف هنرمندان موسيقي در گيلان

رئيس صنف هنرمندان موسيقي گيلان از صدور پروانه ثبت صنفي براي گروه‌هاي فعال موسيقي در استان خبر داد.

‌همايون سليمي در گفتگو با فارس استيفاي حقوق هنرمندان عضو انجمن صنفي هنرمندان موسيقي استان را مهم‌ترين اهداف اين انجمن اعلام كرد.
وي اظهار داشت: با تصويب هيئت مديره انجمن صنفي، از اين پس براي تمام گروه‌هاي فعال موسيقي گيلان پروانه ثبت صنفي گروه توسط اين نهاد صنفي صادر مي‌شود.
سليمي با اشاره به چگونگي صدور اين پروانه افزود: همه تهيه كنندگان و مديران گروه‌هاي موسيقي محلي و فارسي كه در حوزه استان فعاليت تك شغلي دارند و حداقل در طول سال پنج برنامه مستقل، عمومي و يا خصوصي مجاز را برگزار كنند مي‌توانند به دفتر انجمن مذكور مراجعه و تقاضاي صدور پروانه ثبت گروه كنند.
وي شناسايي و آمارگيري از تمام گروه‌هاي فعال موسيقي و قانونمند كردن فعاليت‌هاي صنفي و ارزيابي اين گروه‌ها را از جمله اهداف صدور پروانه ذكر كرد.
رئيس صنف هنرمندان موسيقي گيلان خاطرنشان كرد: تا وقتي كه هنرمندان موسيقي به صورت پراكنده و گمنام در سطح استان فعاليت كنند امكان ارائه خدمات صنفي و هنري به آنها ممكن نخواهد بود و لذا ساماندهي آنها از برنامه‌هاي مهم به شمار مي‌رود.
سليمي حمايت جدي از موسيقي و هنرمندان اين رشته در گيلان را ضرورت خواند و تصريح كرد: در صورت تداوم حمايت‌هاي مسئولان مربوطه اقدام‌هاي فرهنگي نيز در استان ادامه مي‌يابد.
وي موسيقي و اجراي درست آن را سبب رشد اين رشته دانست و گفت: نبايد موسيقي فقط به اجراي محدود در درون تالارها انجام شود بلكه مي‌توان از آن به عنوان يك كار فرهنگي به طور صحيح و درست استفاده كرد و لذا حمايت مسئولان و ارشاد استان ما را در اجراي اين كار فرهنگي ياري مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.672 seconds.